Vul een zoekwoord in

Administratief medewerker inkoop & contract management

Locatie: In overleg Uren: 28 tot 36

Voor de ondersteuning van de concernstaf zoeken we een: Administratief medewerker inkoop & contract management

VIGO biedt effectieve en betaalbare zorg, behandeling en begeleiding aan jongeren en volwassenen. Dat doen we met onze dochterorganisaties Bijzonder Jeugdwerk, Rubicon Jeugdzorg, Pactum, Rooyse Wissel, Vincent van Gogh en Centiv en in samenwerking met diverse externe partners. We helpen mensen beter om te gaan met hun kwetsbaarheid op het moment dat het nodig is. Hoe eerder we mensen goed helpen, hoe kleiner de kans dat we ze terugzien in zwaardere vormen van (forensische) zorg. Door samenwerking en innovatie geven we invulling aan onze maatschappelijke opgave en bouwen we aan betaalbare en toegankelijke zorg.

Voor de ondersteuning van de concernstaf zoeken we een:

Administratief medewerker inkoop & contract management

Wat maakt deze functie bijzonder?

Als administratief medewerker inkoop & contract management ben je verantwoordelijk voor de administratieve ondersteuning van de Adviseur inkoop & contract management en de contract manager. Op uitvoerend niveau ondersteun jij het gehele inkoop- en contractmanagementproces. Jij hebt een belangrijke rol bij het uitvoeren en ondersteunen van de verschillende business units (de dochterorganisaties) op het gebied van inkoop en contractmanagement. Jouw doel is om als team de inkoopfunctie binnen de groep verder te professionaliseren en het serviceniveau verhogen.

Bij het ondersteunen van het inkoop- & contract managementproces kun je denken aan het participeren aan kleinschalige projecten, het bijwonen van overleggen, contracten en mutaties verwerken in het CM systeem, inkoopsysteem en het inkoopjaarplan, het opvragen van offertes, behoefte uitvragen op de werkvloer, klantcontact, nazorg bieden, deadlines bewaken en ondersteunen van operationele inkoop voor de Business Units waar nodig. In jouw rol ben jij het aanspreekpunt voor administratieve zaken m.b.t. inkoop- en contractzaken richting zowel interne als externe stakeholders. Samenwerken doe je met deze stakeholder en andere disciplines binnen zowel de VIGO organisatie als met de business units en natuurlijk jouw directe collega’s.

De processen op het gebied van inkoop & contractmanagement zijn nog in ontwikkeling en opbouw en daarin heb jij dan ook een grote rol. Je bent ondersteunend aan de gehele VIGO organisatie. Je werkt nauw samen met jouw collega’s en hebt veel contact met interne en externe stakeholders.

Belangrijk vinden we dat je leergierig bent, affiniteit hebt met het inkoop vak en van aanpakken houdt. Je bent servicegericht, neemt initiatief en geeft niet snel op. Gevoel voor systematiek is hierin belangrijk. Aangezien je in veel verschillende systemen werkt is het handig wanneer je goed overweg kunt met de pc en MS-office. Tenslotte werk je integer en discreet.

Wat maakt jou bijzonder?

  • Je beschikt over een afgeronde MBO niveau 4 opleiding (bij voorkeur in de richting van inkoop of logistiek);
  • Ervaring kun je opdoen, maar een passie en drive voor het vak heb je al;
  • Je hebt ervaring met een inkoopsysteem of leert hierin snel. Wij werken nu met AFAS en TOPdesk en nemen dit graag mee in jouw inwerkperiode;
  • Kennis op het gebied van contractmanagement, inkoop (NEVI) is een pré;
  • Je hebt een sterk analytisch vermogen, bent resultaatgericht en goed in plannen en organiseren;
  • Je bent een verbinder, neemt initiatief en weet van aanpakken.
  • Je kunt zelfstandig werken, waarbij je initiatief toont om werkzaamheden op te pakken. Uiteraard stemmen we onderling onze werkzaamheden af;
  • Je hebt oog voor kwaliteit en gaat op zoek naar de verbetermogelijkheden in onze dienstverlening.

Wat bieden we jou?

  • Een uitdagende functie binnen een organisatie die innovatie vooropstelt;
  • Een functie voor 28 tot 36 uur per week. Jouw werkdagen stemmen we in overleg af;
  • Een prima salaris in FWG 40(CAO GGZ);
  • Een leuk team waarin veel ruimte is voor eigen expertise, inbreng en innovatie;
  • Een lerende organisatie die opleiding en ontwikkeling stimuleert;
  • Onze locaties zijn goed bereikbaar met ov en parkeren is voor jou geregeld. Je bent primair werkzaam in Venray.

Contact & Solliciteren

Heb je vragen over de inhoud van deze functie? Neem dan contact op met Miriam Bessems via 0655239813 of miriambessems@vigogroep.nl.

Hebben wij jouw interesse gewekt voor de functie van Administratief medewerker inkoop & contract management? Stuur dan je cv en korte motivatie uiterlijk 27 oktober 2021 naar werken@vigogroep.nl. We vragen je om hierbij 2021AMIC0610 als referentie op te nemen.