Vul een zoekwoord in

Adviseur Vastgoed & Onderhoud VIGO

Locatie: Nijmegen Uren: 32-36 uur

Binnen de afdeling van Business Ontwikkeling & Innovatie en het team Vastgoed zijn we op zoek naar een Adviseur Vastgoed & Onderhoud.

VIGO biedt effectieve en betaalbare zorg, behandeling en begeleiding aan jongeren, volwassenen en ouderen op het gebied van jeugdzorg, forensische zorg en geestelijke gezondheidszorg. Dat doen we met onze dochterorganisaties Bijzonder Jeugdwerk, Rubicon Jeugdzorg, Pactum, Rooyse Wissel, Vincent van Gogh en Centiv en in samenwerking met diverse externe partners. We helpen mensen beter om te gaan met hun kwetsbaarheid op het moment dat het nodig is. Hoe eerder we mensen goed helpen, hoe kleiner de kans dat we ze terugzien in zwaardere vormen van zorg. Door samenwerking en innovatie geven we invulling aan onze maatschappelijke opgave en bouwen we aan betaalbare en toegankelijke zorg. 

 

Voor de ondersteuning van de business units zoeken we een:

Adviseur vastgoed & Onderhoud

Wat maakt deze functie uniek?

Binnen het servicenetwerk en het team vastgoed ben je verantwoordelijk voor het opstellen en uitvoeren van het meerjarig onderhoudsbegroting (MJOP) en de daaruit voortkomende jaarplannen d.w.z. het groot onderhoud aan gebouwen en installaties binnen de VIGO groep.

Je draagt eindverantwoording voor bouwkundige projecten welke op basis van de vastgoedstrategie worden geïnitieerd. Hierbij coördineer je voor de BU’s de onderhoudsprojecten, de inrichting van panden en de verhuizingen van zorginhoudelijke teams. Ook ben je als projectleider verantwoordelijk voor specifieke projecten in de breedste zin van het woord. Denk hierbij aan projecten gerelateerd aan the Green Deal en zorg innovaties.

Samen met het team vastgoed en de facilitaire teams van de business units ben je verantwoordelijk voor het prettig, veilig en functioneel houden van de gebouwen en terreinen binnen VIGO.

Je werkt samen met jouw collega’s binnen VIGO en meer specifiek binnen het VIGO Service Netwerk. Daarnaast heb je frequent afstemming met facilitaire teams of medewerkers binnen de business units.

Wat maakt jou uniek?

HBO denk- en werkniveau. Bij voorkeur HBO Bouwkunde of Vastgoedmanagement en affiniteit met vastgoed gerelateerde en technische vraagstukken;

  • Enkele jaren werkervaring binnen een dienstverlenende serviceorganisatie;
  • Enkele jaren werkervaring met het opstellen en bewaken van MJOB’s;
  • Je bent service- en klantgericht en beschikt over een flexibele instelling;
  • Je kunt projectmatig werken en procesgericht denken;
  • Je bent communicatief vaardig en kunt communiceren binnen alle lagen van de organisatie van directie tot operatie.

Wat bieden we jou?

  • Een passend salaris conform CAO GGZ FWG 60;
  • Een organisatie die een arbeidsovereenkomst kan bieden voor 32 tot 36 uur;
  • Een functie waarbij veel flexibiliteit is voor de indeling van dagen en werktijden;
  • Een uitdagende functie bij een lerende organisatie die innovatie vooropstelt;
  • Samenwerken in een open informele sfeer met een gezellig en betrokken team;
  • Onze locaties zijn allemaal goed bereikbaar met ov en parkeren is voor jou geregeld;

Waar kom je te werken?

Het team strategisch vastgoed bestaat uit 4 personen, ieder met zijn eigen specialisme, kennis en kunde. Met elkaar schaak je op de verschillende onderhoudsniveau’s: strategisch, tactisch en operationeel en ondersteun je de BU’s hierin. Je komt te werken in een zelfsturend team, dat zich daar vestigt waar het werk is. Zo kan je in de ochtend in Nijmegen beginnen, maar aan het einde van de dag nog even langs Lochem moeten voor een bespreking op locatie.

Contact

Heb je vragen over de inhoud van deze functie? Neem dan contact op met Maarten van de Vecht per mail: maartenvandevecht@vigogroep.nl.

Hebben wij jouw interesse gewekt voor deze functie bij VIGO? Stuur dan je cv en korte motivatie uiterlijk 30 juni naar werken@vigogroep.nl