Vul een zoekwoord in

Directie assistent VIGO

Locatie Nijmegen Uren: 24 – 32 uur

Ben jij degene die graag een extra stapje zet om alles in goede banen te leiden en daardoor de directeur en de afdeling te ontzorgen? Dan past deze baan bij jou!

Van agenda- en mailboxbeheer, tot administratieve ondersteuning, tot het verzorgen van (online)bijeenkomsten: je kunt het allemaal en soms zelfs allemaal tegelijk! Houd jij je hoofd koel in een hectische en dynamische omgeving? Draag jij op indirecte wijze graag bij aan de verbetering van de zorg? En ben jij degene die graag een extra stapje zet om alles in goede banen te leiden en daardoor de directeur en de afdeling te ontzorgen? Dan past deze baan bij jou!

VIGO biedt met de zorginstellingen Pactum, De Rooyse Wissel, Vincent van Gogh en Centiv zorg, behandeling en begeleiding aan jongeren en volwassenen. We werken vol overgave elke dag weer om mensen te helpen om beter om te gaan met hun kwetsbaarheid. We geloven dat goede zorg mensenwerk is en beseffen dat dit begint met oprechte aandacht voor onze medewerkers. Tenslotte creëren we door samenwerkingen en (technologische) innovaties nieuwe zorgconcepten en bouwen we aan betaalbare en toegankelijke zorg.

Voor de ondersteuning van de concernstaf in Nijmegen zoeken we een:

Directie assistent VIGO (24 – 32 uur)

Wat maakt deze functie uniek?

Als ondersteuner van de concernstaf binnen het VIGO Service Netwerk (VSN) ben je verantwoordelijk voor de ondersteuning van de directieleden en medewerkers van de afdeling Business Ontwikkeling & Innovatie of de afdeling Financiën & ICT en de Concerncontroller. Deze ondersteuning gebeurt zowel op secretarieel als inhoudelijk niveau. Denk daarbij aan het beheren van agenda’s, het vastleggen, bewaken en opvolgen van afspraken, het beoordelen van inkomende e-mails op belang en urgentie, het praktisch voorbereiden van vergaderingen en het archiveren en ordenen van allerlei zaken. Je creëert continuïteit en op termijn kun je als collectief geheugen verbanden zien tussen gepasseerde onderwerpen en de actualiteit. Het helpt wanneer je de doelgroep van VIGO kent en weet met welke (maatschappelijke) thema’s de verschillende staffunctionarissen in aanraking komen. Deze functie vraagt een hoge mate van integriteit.

Samen met jouw collega’s Ellie, Karin en Yvonne vorm jij het VIGO-secretariaat. Je bent zelfstandig verantwoordelijk voor de dagelijkse ondersteuning van eerdergenoemde directieleden en andere medewerkers van de afdeling, maar kunt terugvallen op jouw collega’s. Gezamenlijk ben je verantwoordelijk voor het geheel.

Wat maakt jou uniek?

Jouw proactieve houding, organisatie-skills, gezonde dosis enthousiasme en pragmatische instelling sluiten naadloos aan bij onze organisatie. Je bent bekend met ondersteunende bedrijfsprocessen en bent gedreven om een maximale bijdrage te leveren om ervoor te zorgen dat alles goed geregeld is en dat werk van de directie uit handen wordt genomen.

Je bent ervaren in het vak van ondersteuning, communicatief vaardig en digitaal savy (Office365 kent geen geheimen meer voor jou.) Je bent een sparringpartner voor de directeuren en medewerkers van de afdeling, en voor jouw directe collega’s een team player. Tenslotte ben je tussen 24 en 32 uur per week beschikbaar en flexibel bereikbaar op momenten buiten kantooruren wanneer dit wordt gevraagd.

Naast een relevante opleiding beschik je over een ruime ervaring in een vergelijkbare functie. Je bent geïnteresseerd in ontwikkelingen binnen de zorg.

Wat bieden we jou?

Een functie waarin je van grote betekenis kunt zijn en het verschil kunt maken. Een ontwikkelgerichte en inspirerende werkomgeving met ruimte om invulling te geven aan jouw ontwikkelbehoefte. Marktconforme inschaling binnen de CAO GGZ in FWG 35 - 40 afhankelijk van opleiding en ervaring.

Wij verzoeken je jouw sollicitatie voor 4 mei 2022 per mail te sturen naar werken@vigogroep.nl

Voor vragen of meer informatie over de vacature kun je contact opnemen met Evert-Jan Verbunt, bestuurssecretaris (evert-janverbunt@vigogroep.nl of 06 – 14 44 79 14).