Vul een zoekwoord in

Medewerker personeelsadministratie

Locatie: Nijmegen / Venray / Venlo (36 uur)

Voor de ondersteuning van de afdeling Financiën en ICT, onderdeel van het VIGO Servicenetwerk, zijn we op zoek naar een Medewerker personeelsadministratie.

VIGO biedt effectieve en betaalbare zorg, behandeling en begeleiding aan jongeren, volwassenen en ouderen op het gebied van jeugdzorg, forensische zorg en geestelijke gezondheidszorg. Dat doen we met onze business units Pactum, Rooyse Wissel, Vincent van Gogh en Centiv en in samenwerking met diverse externe partners. We helpen mensen beter om te gaan met hun kwetsbaarheid op het moment dat het nodig is. Hoe eerder we mensen goed helpen, hoe kleiner de kans dat we ze terugzien in zwaardere vormen van zorg. Door samenwerking en innovatie geven we invulling aan onze maatschappelijke opgave en bouwen we aan betaalbare en toegankelijke zorg. Voor de ondersteuning van de business units zoeken we een:

Wat maakt werken op de personeelsadministratie uniek?

Jij verzorgt de administratie in de breedste zin van het woord. Jouw team staat nooit stil en je krijgt de kans om jezelf optimaal te ontwikkelen. Je krijgt er gezellige collega’s bij en een hippe, informele, flexibele werkplek. Klinkt jou dit allemaal als muziek in de oren? Kom dan jouw talent bij ons inzetten!

Je gaat werken in een zelforganiserend team van de personeels- en salarisadministratie, bestaande uit circa 8 collega’s, dat onderdeel is van de afdeling Financiën en ICT. Je werkt niet alleen met jouw eigen team intensief samen, maar ook met de andere afdelingen binnen het VIGO Servicenetwerk waaronder de medewerkers van de afdeling HR, de financiële administratie en ICT. De innovatieve strategie van onze organisatie zorgt ervoor dat wij met zijn allen constant in beweging zijn. Onze organisatiestructuur vraagt van jou dat je het leuk vindt verbindingen (zowel intern als extern) te leggen.

Wat maakt jou uniek?

Door jouw sterke analytische vaardigheden en nauwkeurigheid til je jouw werk naar een hoger niveau. Je kunt goed verbinden, bent communicatief vaardig en initiatiefrijk. Je bent een sparringpartner voor jouw directe collega’s en een team player. Kwaliteit is belangrijk voor jou bij het uitvoeren van jouw werkzaamheden en je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel.

Je werkt nauw samen met de salarisadministrateur. Je controleert en verwerkt allerlei mutaties in AFAS Profit/Insite en je beoordeelt de ESS/MSS processen in AFAS Insite. Daarnaast controleer je of dat de personeelsdossier van de medewerkers up to date zijn en voldoen aan alle wettelijke eisen. Dit doe je voor onze 3000 medewerkers van VIGO, Pactum en Vincent van Gogh.

Je beschikt over een MBO diploma bv Personeel en Arbeid of vergelijkbaar. Daarnaast beschik je over een PDL (praktijkdiploma loonadministratie) of je bent bereid deze te volgen. Wanneer je bekend bent met AFAS dan is dat een pré. Natuurlijk ben je op de hoogte van de sociale wetgeving.

Wat bieden we jou?

Naast goede koffie, gezellige collega’s en een informele werksfeer; een functie waarin je van grote betekenis kunt zijn en het verschil kunt maken. Marktconforme inschaling binnen de CAO GGZ FWG 40 en aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden met uitzicht op een vast contract.

Een uitdagende functie bij een lerende organisatie die innovatie voorop stelt. Jouw inbreng en ideeën zijn meer dan welkom. Je komt te werken in een ontwikkelgerichte en inspirerende werkomgeving met ruimte om invulling te geven aan jouw ontwikkelbehoefte.

We vinden het belangrijk dat je als medewerker in balans blijft. Dit ondersteunen wij met uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. Er valt bij ons veel te kiezen, flexibel werken met daarbij mogelijkheden om thuis te werken.

Contact en solliciteren

Wij verzoeken je jouw sollicitatie voor zo snel mogelijk per mail te sturen naar werken@vigogroep.nl. Heb je vragen over de inhoud van deze functie? Neem dan contact op met Petra de Bruijn, Directeur Financiën en ICT, via 06 41099521 of petradebruijn@vigogroep.nl