Vul een zoekwoord in

Support Specialist – Customer Support IT

Locatie: Nijmegen, regio oost/zuid Nederland (32-36 uur)

Door jouw creativiteit kun je met oplossingen komen waar niemand aan had gedacht.

VIGO biedt effectieve en betaalbare zorg, behandeling en begeleiding aan jongeren, volwassenen en ouderen op het gebied van jeugdzorg, forensische zorg en geestelijke gezondheidszorg. Dat doen we met onze dochterorganisaties Pactum, Rooyse Wissel, Vincent van Gogh en Centiv en in samenwerking met diverse externe partners. We helpen mensen beter om te gaan met hun kwetsbaarheid op het moment dat het nodig is. Hoe eerder we mensen goed helpen, hoe kleiner de kans dat we ze terugzien in zwaardere vormen van zorg. Door samenwerking en innovatie geven we invulling aan onze maatschappelijke opgave en bouwen we aan betaalbare en toegankelijke zorg. 

Voor de ondersteuning van de afdeling ICT, onderdeel van het VIGO Servicenetwerk, zijn we op zoek naar een:

Support Specialist IT

Waar kom je te werken?

Je gaat werken in het zelforganiserende team, dat onderdeel is van de afdeling ICT. Je werkt niet alleen met jouw eigen team intensief samen, maar ook met de andere teams en afdelingen binnen het VIGO Servicenetwerk waaronder de andere ICT teams, de medewerkers van de afdeling HR, Kwaliteit en Veiligheid, Business ontwikkeling en innovatie en de administratie.

Wat maakt deze functie uniek?

Je bent het aanspreekpunt van klanten bij ICT-vraagstukken (telefonisch en via tickets). Samen met vier collega’s ken je de organisatie en de gebruikte systemen als geen ander. Door de brede dienstverlening -van ‘state of the art’ netwerken en van de modernste cloud oplossingen tot VoIP telefonie- kun je van alles tegen komen.

Wat maakt jou bijzonder?

Door jouw creativiteit kun je met oplossingen komen waar niemand aan had gedacht. Je bent klantvriendelijk en oplossingsgericht,  levert ook een bijdrage aan het begeleiden en inwerken van (nieuwe) gebruikers (één op één) en aan de inventarisering van de behoefte aan scholing en bijscholing. Zo mogelijk initieer je correctieve maatregelen naar aanleiding van storingen, afwijkingen of fouten. Je spoort storingen op en voert correcties uit. Je vind het leuk om mensen aan de telefoon te helpen maar steekt ook graag de handen uit de mouwen op een van de locaties.

Wat bieden we jou?

Naast goede koffie, gezellige collega’s en een informele werksfeer; een functie waarin je van grote betekenis kunt zijn en het verschil kunt maken. Een ontwikkelgerichte en inspirerende werkomgeving met ruimte om invulling te geven aan jouw ontwikkelbehoefte en vanzelfsprekend volop doorgroeimogelijkheden. Marktconforme inschaling binnen de CAO GGZ (FWG 40) en aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden.

Contact & Solliciteren

Om te reageren of met vragen kun je contact opnemen met Bert Klinkenberg (CIO) via 06-10034891 of bertklinkenberg@vigogroep.nl. Je sollicitatie kun je t.a.v. Support Specialist IT, sturen naar werken@vigogroep.nl